1. Home
  2. News
  3. Download
    1. Thunderbird
    2. Thunderbird Beta Version
    3. Language Pack (User Interface)
    4. Dictionaries (Spell Check)
  4. Help & Lexicon
    1. Instructions for Thunderbird
    2. Questions & Answers (FAQ) about Thunderbird
    3. Help for this Website
  5. Forums
    1. Unresolved Threads
    2. Latest Posts
    3. Threads of the last 24 hours
  • Login or register
  • 
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Forum
  • entry
  • Articles
  • Pages
  • More Options
  1. Thunderbird Mail DE
  2. Forum
  3. Hilfe zu E-Mail und allgemeines Arbeiten
  4. Allgemeines Arbeiten / Konten einrichten / Installation & Update

Konto einrichten

    • Resolved
  • RuedigerWiese
  • January 29, 2007 at 7:04 PM
  • Thread is marked as Resolved.
  • RuedigerWiese
    Junior Member
    Posts
    1
    Member since
    29. Jan. 2007
    • January 29, 2007 at 7:04 PM
    • #1

    Hallo,
    ich habe neben dem lokalen Ordner ein Konto eingerichtet, mit dem ich meine E-Mails abhole. Auf der linken Seite erscheint aber dieses Konto nicht, sondern nur der lokale Ordner. Auch gehen die abgholten Mails in den lokalen Ordner.

    Ich möchte gern auf der linken Seite unter Konten dieses Konto sehen, um dort auch die Mails zu empfangen.

    Bis gestern ging das auch - dann hatte ich versehentlich das Konto gelöscht .

    Vielleicht hat jemand eine Antwort!

  • Sünndogskind_2
    Senior Member
    Posts
    2,162
    Member since
    12. Jun. 2005
    • January 29, 2007 at 7:22 PM
    • #2

    Hi!

    Die Antwort kennt nicht nur der Wind, sondern auch der Thread "Konto eingerichtet, wird aber nicht angezeigt". :wink:

    Gruß, Sünndogskind_2

  • rum
    Global Moderator
    Posts
    21,566
    Member since
    9. Jun. 2006
    • January 29, 2007 at 7:24 PM
    • #3

    Hallo RuedigerWiese, willkommen im Forum !

    wenn es bis gestern noch da war, gibt es zwei Möglichkeiten:
    - Du findest das Konto in den Konteneinstellungen unter Extras/Konten und kannst dann in den Konten-Einstellungen/Server-Einstellungen unter "Erweitert" das Konto als separates Konto angeben

    - Du findest dort das Konto nicht weil Du es gelöscht hast, dann geh auf Datei/Neu/Konto und gib es neu ein, nach einem Neustart dürften sogar die Mails wieder da sein


    EDIT: Immer wieder ist Sünndogskind schneller :roll: , äh, bin ich langsamer...

    es wird schon..., Gruß
    rum

    Ich leiste keine Forenhilfe per Konversation!
    zur >> Doku

Current app version

  • Thunderbird 115.5.1 veröffentlicht

    November 28, 2023 at 2:53 AM

No Advertisements

There are no advertisements here. Maybe you give the website owner (Alexander Ihrig - aka "Thunder") instead something to be able to finance these sites in the long run. Many Thanks!

Thank you for the support!

Coffee Amount to be spent?

Donate now via Paypal*

*Forwarding to PayPal.Me

Thunderbird Mail DE
  1. Imprint & Contact
  2. Privacy Policy
    1. Cookie Policy
  3. Terms of Use
  4. Donation Call for Thunderbird
Help for this website
  • All website support articles
  • How to use website search
  • How to create a forums user account
  • How to create and edit a forums thread
  • How to reset your forums password
Copyright © 2003-2023 Thunderbird Mail DE

You are NOT on an official page of the Mozilla Foundation. Mozilla®, mozilla.org®, Firefox®, Thunderbird™, Bugzilla™, Sunbird®, Seamonkey®, XUL™ and the Thunderbird logo are (among others) registered trademarks of the Mozilla Foundation.

Powered by WoltLab Suite™