1. Home
  2. News
  3. Download
    1. Thunderbird
    2. Thunderbird Beta Version
    3. Language Pack (User Interface)
    4. Dictionaries (Spell Check)
  4. Help & Lexicon
    1. Instructions for Thunderbird
    2. Questions & Answers (FAQ) about Thunderbird
    3. Help for this Website
  5. Forums
    1. Unresolved Threads
    2. Latest Posts
    3. Threads of the last 24 hours
  • Login or register
  • 
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Forum
  • entry
  • Articles
  • Pages
  • More Options
  1. Thunderbird Mail DE
  2. Forum
  3. Hilfe zu E-Mail und allgemeines Arbeiten
  4. Allgemeines Arbeiten / Konten einrichten / Installation & Update

Tabs

    • Resolved
  • dehmer
  • September 3, 2010 at 8:54 AM
  • Thread is marked as Resolved.
  • dehmer
    Member
    Posts
    10
    Member since
    26. May. 2008
    • September 3, 2010 at 8:54 AM
    • #1

    Hallo,

    bei mir tritt - ich habe kürzlich auf die 3er-Version von Thunderbird umgestellt - das Problem auf, dass sich Nachrichten - trotz entsprechender Aktivierung im Menü EINSTELLUNGEN - nicht mittels Doppelklick in einem neuen "Tab" öffnen lassen. Auch das Öffnen in einem "neuen Fenster" funktioniert nicht.
    Hat jemand einen Rat für mich?

    Danke

  • Rothaut
    Senior Member
    Posts
    5,899
    Member since
    23. Nov. 2007
    • September 3, 2010 at 10:13 AM
    • #2

    guten Morgen!

    Hast Du vielleicht ein Profil verwendet, das schon älter ist? Ich würde 1. versuchen mal Thunderbird im abgesicherten Modus zu starten, ob dann das Problem auch auftritt.
    2. Thunderbird mit dem Profilmanager starten Startmenü ausführen Thunderbird.exe -p und ein neues Profil mit einem Testkonto anlegen und schauen, ob da der Fehler auch auftritt.

    In Memoriam Rothaut

Current app version

  • Thunderbird 115.5.1 veröffentlicht

    November 28, 2023 at 2:53 AM

No Advertisements

There are no advertisements here. Maybe you give the website owner (Alexander Ihrig - aka "Thunder") instead something to be able to finance these sites in the long run. Many Thanks!

Thank you for the support!

Coffee Amount to be spent?

Donate now via Paypal*

*Forwarding to PayPal.Me

Thunderbird Mail DE
  1. Imprint & Contact
  2. Privacy Policy
    1. Cookie Policy
  3. Terms of Use
  4. Donation Call for Thunderbird
Help for this website
  • All website support articles
  • How to use website search
  • How to create a forums user account
  • How to create and edit a forums thread
  • How to reset your forums password
Copyright © 2003-2023 Thunderbird Mail DE

You are NOT on an official page of the Mozilla Foundation. Mozilla®, mozilla.org®, Firefox®, Thunderbird™, Bugzilla™, Sunbird®, Seamonkey®, XUL™ and the Thunderbird logo are (among others) registered trademarks of the Mozilla Foundation.

Powered by WoltLab Suite™