Porting data did not work on laptop properly

  • Um Rückfragen vorzubeugen, bitten wir um folgende Angaben:

    • Thunderbird-Version: 6.0
    • Betriebssystem + Version: Win7
    • Kontenart (POP / IMAP):
    • Postfach-Anbieter (z.B. GMX):
    • Eingesetzte Antiviren-Software:
    • Firewall (Betriebssystem-intern/Externe Software):
    • Router-Modellbezeichnung (bei Sende-Problemen):


    Diese Worte hier können Sie mit Ihrem Text bitte überschreiben.

    I had ported once before on old desktop and had worked perfectly. Old desktop now defunkt. Saved data before it finally crashed. Porting same way to Laptop did not work. Using a work around to use Thunderbird as follows: C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe -profile C:\Users\mimesis\Desktop\Thunderbird\Profiles\5xymj1bl.default.

    How do I proceed to get Thunderbird to work poperly? Also to export the entire email accounts (file in system? or file on desktop?)

  • Thunder

    Approved the thread.
  • Oder dann hier in Deutsch dein Problem noch mal schildern...

    Windows 10 Pro 64bit

    Thunderbird 68.2.2 64bit


    Probleme mit Firefox? Hier wird geholfen!